Ar esate verslo savininkas, kuris nori išlaikyti savo lojalius klientus ir pritraukti naujų? Tada turite žinoti, kaip svarbu yra turėti veiksmingas POS sistemas ir lojalumo programas. Šiandien rinkoje yra daugybė prekybos programų, tačiau nedaugelis jų yra tokios galingos kaip rinkos lyderiai. Tokios programos padeda sukurti personalizuotus pasiūlymus lojaliems klientams ir prisitaikyti prie individualių poreikių. Šiame straipsnyje aptarsime, kaip POS sistemos ir lojalumo programos derinamos siekiant skatinti ir išlaikyti klientų lojalumą.
Susipažinkite su savo klientais
Pirma ir svarbiausia, turite susipažinti su savo klientais ir jų poreikiais, taip pat žinoti, kaip dažniausiai pirkęsi (produktų kaina, pirkimo dažnis, pirkimo poreikiai). Tik tokiu būdu galite sukurti individualizuotus lojalumo pasiūlymus, kurie tikrai atitiks jų poreikius ir norus. POS sistemos gali padėti jums rinkti duomenis apie klientų pirkimo įpročius. Tai leis jums sukurti efektyvius lojalumo pasiūlymus, kuriuos jūsų klientai vertins.
Automatiškai taikomos nuolaidos kasose
POS sistema gali būti programuojama taip, kad ji automatiškai taikytų nuolaidas kasoje. Tai yra ypač veiksminga, siekiant pritraukti naujų klientų ir skatinti ankstesnių klientų sugrįžimą. Tai turi dar didesnį poveikį tais laikais, kai vyksta akcijos ar yra tam tikros prekės su didelėmis nuolaidomis. Taip pat vartotojai ir prekių pardavėjai gali saugoti daug laiko, ypač didelėse parduotuvėse su daug prekių, nes nuolaidos bus taikomos automatiškai.
Surinkti lojalumo balai ir panaudoti juos mokėjimams ar privilegijoms
Lojalumo programos gali būti veiksmingas įrankis, siekiant pritraukti ir išlaikyti klientus. Šios programos yra išskirtinės, nes jose klientas taip pat gali gauti papildomų privilegijų arba tausoti lojalumo balus, kuriuos vėliau galima panaudoti mokėjimams arba gauti papildomų privilegijų. Tai yra veiksminga priemonė, kuria galite skatinti lojalumą ir pritraukti naujos klientų.
Pristatykite papildomas pirkimo galimybes
Lojalumo programos gali apimti daugybę skirtingų paslaugų ir prekių. Pavyzdžiui, lojalumo programos gali apimti papildomą kompensaciją, priskiriamą klaidingų prekių atveju, papildomas prekes, kurias randa klientas, senų prekių pirkimas ir t.t. Klientai mėgsta turėti pasirinkimą ir tai yra dar viena priemonė, kurią galite naudoti, siekdami pritraukti ir išlaikyti klientų lojalumą.
Praplėskite savo verslo sritį naudojant lojalumo programas
Galite naudoti savo lojalumo programas ne tik kaip priemonę pritraukti klientų, bet ir kaip priemonę išplėsti savo verslo sritį. Tarkime, jog norite praplėsti savo verslo sritį ir pradėti platinti savo produktus internete. Tokiu atveju galite sukurti naujas lojalumo programas, kurios skirtos tiek internetinių, tiek paprastų parduotuvių klientams. Taip pat galite pridėti papildomas paslaugas, pavyzdžiui, atsiimant prekes iš sandėlio arba nemokamai pristatant prekes iš internetinių parduotuvių.